как правильно входить в поворот на картинге обложка

Картинг — один із найзахопливіших та найекстремальніших видів розваг. Це найкраще заняття, яке підіймає рівень адреналіну в крові та вражає своєю динамічністю. Якщо ви вивчили техніку проходження поворотів на картингу, то опанувати водіння звичайною машиною буде простіше простого, тому що ви отримаєте незамінні навички.

Найголовніше — почати відчувати машину і керувати нею практично на рівні інтуїції. Це насправді не складно зробити, якщо вам знайома теорія проходження поворотів у картингу. Решта шліфується на практиці, оскільки знання потрібно закріплювати на доріжках картингу.

Чому треба починати з техніки проходження поворотів

картинг як проходити повороти фотоОскільки їздити на карті потрібно на швидкості, то важлива не тільки теоретична і практична підготовка, а й психологічний настрій. Велика швидкість викликає хвилювання і страх, хоча на картингу вам нічого не загрожує, але володіти технікою все ж необхідно, щоб від їзди отримати задоволення, а не стрес.

Розберімось з поняттям “апекс картинг”, дізнаймось, які бувають картинг повороти і техніки їх проходження.

5 порад підготовки до їзди на карті

  1. Впоратися зі страхом. Якщо новачок скаже, що він не боїться, то він лукавить. Бояться навіть досвідчені водії, але їхній страх межує із задоволенням, оскільки адреналін — дуже приємне хвилювання. Щоб не боятися, ви маєте розуміти, що на картингу створено всі умови для того, щоб ви були в цілковитій безпеці.Вас захищають:
    • стійка на трасі машина, яка не перевернеться в жодному разі;
    • екіпірування для захисту, яке надають на картингу;
    • швидкість карта насправді не така висока, як вам здається і ви встигнете відреагувати на картингу правильним проходженням поворотів;
    • по всій довжині траси встановлені відбійники, які не допустять зіткнення.
  2. Правильний підбір екіпіровки вам забезпечить не тільки безпеку, а й комфорт під час їзди. Екіпірування має бути вашого розміру, ніде не тиснути й не бовтатися. Шолом має надійно сидіти на голові та не з’їжджати. Під час їзди одяг не повинен вас відволікати. У карті вам має бути зручно, сидіння підлаштовується під ваш зріст, ремені надійно утримують позицію за кермом.
  3. Вивчіть трасу. Перед заїздом, подивіться на всю трасу картингу, і як проходити повороти. Оцініть ділянки, на яких можна розігнатися і на яких варто загальмувати.
  4. На карті можуть бути інші водії, які не дуже зрадіють, якщо ви в них вріжетеся, тому дотримуйтесь дистанції та розумного швидкісного режиму. Також не забувайте про гальма в непередбачуваній ситуації.
  5. Траса картингу — єдине полотно, на якому потрібно органічно рухатися на карті, вчасно скидати швидкість і набирати її. Відчувати, на якій швидкості входити в поворот. На треку тримають швидкість до останнього і тільки потім скидають її. Їздити на маленькій швидкості немає потреби та не за цим приходять на картинг. Тисніть на газ, але завжди пам’ятайте, як правильно проходити повороти на картингу.

Знижка -10% при купівлі квитка онлайн

Купуйте квиток на нашому сайті та отримайте 10% знижку від номінальної вартості

КУПИТИ КВИТОК ЗІ ЗНИЖКОЮ

Види поворотів у картингу і правильне проходження поворотів

картинг проходження поворотів фотоНайголовніше в поворотах — максимально випрямити траєкторію. Також потрібно розуміти, в який момент потрібно гальмувати, а в який починати розгін. Одне з важливих правил — гальмувати потрібно до початку вигину дороги. Якщо зробити це пізніше, то вас занесе. Є поняття “апекс повороту” — це точка торкання траєкторії внутрішньої точки. Початок розгону збігається з проходженням апекса.

 

Відчуйте, чи стабільний карт на трасі й тільки тоді починайте розгін. Це стандартна поведінка на картингу і ситуація описана для стандартного і нескладного повороту. Є різні види трас і для них можуть бути інші рекомендації, як правильно входити в поворот на картингу.

 

На швидкому повороті потрібно плавно, без різких рухів кермом пройти вигин траси, апекс і почати розгін на прямій траєкторії. Вони зустрічаються на всіх трасах і потрібно виробити універсальний радіус, на якому ви з комфортом будете проходити всі складні ділянки.

 

Шпилька-поворот вимагає продуманого підходу. Тут потрібно трохи заздалегідь скинути швидкість, повернути пізніше, направляючи машину до зовнішньої сторони дороги. Далі діяти як і в попередньому випадку.

 

Поворот прямий кут (90 градусів) — апекс відбувається значно пізніше, щоб почати розгін і рух по прямій. Траєкторія руху плавна, з пізнім гальмуванням.

 

Два повороти поспіль передбачають два апекси. Потрібно глибше увійти в перший, не торкаючись його апекса і потім вирівняти траєкторію. Проїжджати цю ділянку потрібно як один маневр, оскільки лінія виходу з першого повороту є входом у другий.

 

Поворот із радіусом, який збільшується. Радіус дороги ніби розпрямляється і тому потрібно зробити ранній апекс і випрямити траєкторію для розгону по прямій.

 

Поворот зі зменшенням радіуса. У такому разі правильним буде широкий вхід у нього і пізня точка торкання траєкторії. Якщо перед ним ви розганяєтеся по прямій дорозі, то гальмувати потрібно в останній момент і на інерції ви зможете пройти поворот з кращою траєкторією.

За будь-яких ситуацій на картингу, як правильно проходити повороти? Головний принцип, який потрібно запам’ятати: при серії поворотів, після яких буде пряма дорога, вирішальним є останній.

Якщо поворотів два, то в першому потрібно знизити швидкість, щоб після другого швидко набрати темп на рівній трасі. Також можна використати велику швидкість і при пізньому гальмуванні правильно увійти в поворот.

техніка проходження поворотів на картингу фото

 

На повільних поворотах є можливість виграти час. У цьому випадку використовують ковзання задньої осі, яке дозволяє правильно виставити машину на вході. Такий маневр дає швидко розігнатися після проходження.

 

На швидкому повороті таку властивість карта неможливо використовувати, оскільки на великій швидкості неможливо швидко зупинитися і припинити занос. Під час ковзання йдуть втрати часу. Якщо ви набрали великий темп, то має бути точне рулювання, без ковзання задньої осі карта. Потрібно постійно тримати газ і не допускати гальмування. Якщо ви скинули швидкість на прямій дорозі перед поворотом, то при входженні за кілька метрів, натисніть газ. У такому разі ковзання буде на передніх колесах, що можна використовувати.

Якщо вам тільки належить випробувати адреналін на картингу і ви боїтеся, що не зможете правильно відреагувати перед поворотом, не турбуйтеся. Грамотні та досвідчені інструктори картингу проведуть інструктаж, розкажуть всі тонкощі та на практиці ви зможете спробувати всі варіанти входження в картинг повороти.

Приходьте на картинг Sky Mall у Києві та незабутньо проведіть вихідні та свята. На картингу можливі змагання, заїзди на швидкість. Також ви можете замовити фотосесію і нагородження справжніми кубками та медалями.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *